Boodschappendienst website

De aangeboden onderneming is een boodschappendienst. Het idee voor deze dienst is ontstaan in de coronacrisis.

De doelgroep zijn tweeverdieners en senioren die geen tijd hebben of door corono niet naar buiten mogen.

We willen als boodschappendienst gemakkelijk en altijd bereikbaar zijn en niet moeilijk doen met inschrijfformulieren, wachttijden en verplichte kratjes.

De voordelen van deze boodschappendienst website te koop:

• De klant hoeft zich niet aan en af te melden. Met een whatsapp bericht kan de klant zijn of haar boodschappen doorgegeven.

• Met whatsapp is er altijd direct en tussendoor contact. Met een foto kan een klant zijn vraag duidelijk maken.

• Boodschappen van meerdere winkels

• Achteraf contactloos betalen

De nadelen van deze webshop te koop:

• weinig personeel

• Vol=vol

Het is een concept geworden waar veel aandacht aan is besteed:

We hebben marktonderzoek gedaan. De strategie van onze diensten zijn hierop gebaseerd;

Vlotte teksten geschreven;

De website heeft mobielvriendelijke lay-out;

Inclusief een effectieve en klantvriendelijke call-to-action: whatsapp-dienst.

We willen de tijd en kosten die we hieraan kwijt zijn terugverdienen, zoals webhosting en domeinnaam, het ontwerp van de huisstijl en het bouwen van de website en schrijven van de teksten.

Indien gewenst kan de website aangepast worden.

Wil jij een boodschappendienst beginnen?

Mail ons dan en we sturen je meer informatie over het concept en een link naar deze website.

Waarom we deze website wegdoen:

De website is van onze zoon.
Omdat hij het toch te druk had met school zag hij ervan af. Er zijn nooit inkomsten gegenereerd en we hebben we niet veel aan marketing en SEO gedaan, behalve 1000 flyers rondgedeeld.